Luzernestraat 51 2153 GM Nieuw-Vennep NL
+31(0)252 621 625

Drobo Support

Drobo maakt gegevensopslagproducten voor kleine en middelgrote bedrijven en individuele professionals. Deze bieden een ongekende combinatie van geavanceerde gegevensbescherming en beheerfuncties. Onze specialisten hebben veel kennis van deze Amerikaanse fabrikant van harde schijven.
Wij geven dan ook specialistische Drobo support voor alle opslagmedia van dit kwalitatief hoogstaande merk.

drobo support afbeelding

Drobo NAS

Is jouw Drobo Nas kapot of beschadigd geraakt? Wat ook de oorzaak is geweest, wij herstellen in meer dan 90% van de gevallen de data die nog beschikbaar is.
Gegevensverlies kan namelijk altijd gebeuren en wordt hersteld door onze datarecovery specialisten. Feit is dat Drobo Support geen dataherstel aanbiedt en wij hier werkelijk alles vanaf weten.

Drobo schijfherstel

Wij zorgen onder andere voor het herstel van Drobo schijven, buiten alle andere merken waarvoor wij dataherstel support leveren.
Met onze kennis herstellen wij de verwijderde bestanden, formats en verloren gegevens. Zelfs als de schijf geformatteerd is, kunnen wij bestanden herstellen.

Gratis data recovery advies

Heb je op dit moment een Drobo NAS en dataverlies? Vragen met betrekking tot data herstel stel je aan onze specialisten, zij staan je graag te woord met alle kennis die zij hebben. Goed om te weten is dat ons eerste advies altijd gratis is! Wij willen namelijk graag dat jij weet waar je aan toe bent.
Hoeveel gaat het herstel bijvoorbeeld kosten?
Hoeveel tijd wij kwijt zijn met het herstel en nog belangrijker: Of herstel überhaupt mogelijk is.

Contact over Drobo support

Omdat wij weten hoe belangrijk gegevens kunnen zijn op gegevensdragers, zijn wij 24/7 bereikbaar voor spoedgevallen op 0252 621 625.
Ook kun je jouw uitdaging met betrekking tot Drobo Support naar ons mailen via ons contactformulier of stuur direct een mail naar info@attingodatarecovery.nl.
Kom je liever direct langs, dan ben je welkom aan de Luzernestraat 51 in Nieuw-Vennep. Wij raden je wel aan om eerst even te bellen, zodat wij weten dat je onderweg bent en wij jou snel en efficiënt kunnen helpen.